Oglum 6 aydır gastro takipli karaciğer değerleri yuksek cıkıyor her ay kan veriyoruz su var tedavi olsun ya da bişeyi yok denmiyor sürekli tahlil sürekli tahlil artık cok yoruldum 😒 yarın tekrar kontrulumuz var baska tahliller yapılmıstı sonucları degerlendirecek hep referans dısı sonucları inş doktor guzel seyler soyler dua edin anneler 🤲 şusu var dese tedavi baslanacak diyorum ama hic bir sonuc yok delik deşik oldu her ay 5 tüp kan alınarak