serenittyyy HasbiHal evet kızım 2 yaşında olacak 6 aydır gidiyorum çok çok memnunum bi sorun olmadı iyi bir merkez bulursanız çok memnun kalırsınız çok araştırın derim
3_bebeli_ana HasbiHal ben yaptırmak istediğim de 6 aylik olsun bebeğin öyle başlayalım demişlerdi ama olamadan hamile kalinca yattı o iş
HasbiHal 3_bebeli_ana serenittyyy Sedacablog Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. İçim rahat bir şekilde yaptırayım o zaman .