Merhaba sormak istediğim bir iki konu var hanımlar bebeğimin doymadığınj hissediyorum sürekli emmek istiyor ve emerkende huzursuz geceleri sadece mama vermek istesem kaç cc ve hangi marka almalıyım bilemiyorum öbür çocuğumda hiç mama kullanmadım 🤔 ikinci sorum emziklerimiz avent malum pahalı ne zaman yenilemeliyim sizce ilk iki ay baby plus marka 0-2 ay olan bir emzik vardı ikili onları kullandık şimdi aventlere geçtik ve bunları 6 ayına kadar sterilize edip kullanayımmı yoksa atayım yenisinimi alayım alacaksam sizce yine 0-6 aymı yoksa 6-12 ay mı alayım? Son olarak sizin bebekleriniz bu aylarda neler yapıyor benim kızım parmaklarını yiycek samki bide çenesinde beyaz bi nokta belirgin sanırım diş olucak teyzeleri 🙈 sabırsıkla dişlerimizin çıkmasını bekliyoruz ☺️