Semanurozgan Kızım 85 günlük 3 gündür gazı acayip kokuyor normal insan gibi kakasını 9 günde haftada bir yapıyor poposuna hafif çatlak var nasıl geçer bilgisi olan varmı acaba doktora götürdüm normal dedi
Semanurozgan oksitosin googleden arastirdigimda ciddi sebepler diyor korktum o yüzden haftaya kontrolümüz doktora bir soyluycem bakalm
oksitosin Semanurozgan kakasını yaptıktan sonra normale dönüyorsa bisy yoktur diye düşünüyorum ama doktora sorun yine de tabii ki
Kumru_ Semanurozgan Benim oğlumun gazı da kabizken çok kötü kokuyordu. Tribudat diye bir şurup kullandık barsaklari düzenledi kabızlık geçince böyle bir şikayetimiz de kalmadı
Kumsal_veannesl Semanurozgan benim kızımdada poposunda çatlak olmuştu üç melhem yazdı karıştırıp sürüyordum poposuna geçti oda çok can yakar simdik düzeldi
Semanurozgan Derya_nil 2 çorap giydiriyorum normaldede ayakları hep soğuk bu sıcakta dogalgazda yanıyor üşütme imkanı yok ama bilemiyorum
Prettymom Semanurozgan benim kiz 4 bucuk aydir kotu kokulu gaz yapıyor 😂 doktora da sordum normal dedi. Kakasini da haftada bir yada daha geç yapiyor. Doğduğundan beri böyle.
Prettymom Semanurozgan sormayın valla bizimde oyle doktor normal korkma dedi. Kontrole götürdüm doktor ölçüm yaparken yine yapti hocam kaçın felan dedim esprisini felan da yaptık bir sıkıntı olsa söylerdi 😄
[silindi] Semanurozgan bizimkide 4aylık oldu bi kaç gpn sonra geçti canım yediğimizle alakalı olabilir