Ylnzkus12 Kızlar gaz damlası kaç aya kadar kullanmak lazım bebeğim 2 bucuk aylık ne zaman bırakmam lazım temebbelik olmaması için
iremceren Ylnzkus12 bu gaz damlası değil bitkisel bağırsak düzenleyici doktor diyene kadar ya da bebek kolik değilse gaz çıkarmayı öğrenene kdar kullanablrsnz
Cangul Ylnzkus12 bu gaz damlası değil canım 3 aylıga kadar dedi 10 gün sonra 3 aylık oluyor benim dün bitti almıcam
nazlimom_ Ylnzkus12 şimdi doktordan geldim bebeğim 20 günlük sab simplex kullanıorum biogaia yı sordum 3 aydan sonra başlanır biogaiaya eğer gazı geçmezse dedi