0merinannesi 4ay 25günlük oğluma skolyoz teşhisi koyuldu. Benimle aynı durumu yaşayan bi anne var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ?
Snowglobe 0merinannesi geçmiş olsun üstte kalsın. Ama yanlış bilmiyorsam gelişimi tamamlanmadan müdahale edilmiyor. Yani ergenliğe kadar
0merinannesi Snowglobe prof dr hürriyet yılmaza randevu aldık ama çarşamba gününe ama gidene kadar ölücem korkudan