sevgikelebegi 91 doğumluyum lise zamanı kirmizi sonra sari sonra siyah ve kahve boyatmıştim en son lise sln da bilendir sagolsun arkadasim söylemedi bitli oldugunu ve kestirdim kisacik boyalar hepsi gtti yıllar sonra ucuna renk attrdim o da kesilince gtti şimdi en doğalindan saçım beyazların 1 yıldır artti ama gördükçe üzülmüyorum seviniyorum bu duruma beyaz saclarimi seviyorum😇