Sana neden kızıyor anlamadım. Bende geçen gün 4 aylık kızımı kanepeden düşürdüm, yani biranda kendi döndü düştü çok üzüldüm çok ağladım elhamdülillah bişey olmadı eşimde bana destek oldu sağolsun bide o kızsa iyice kötü olurdum. Hangi anne evladının kötülüğünü ister ki