Çıldırmamak elde değil 6 yasında bi kızım var 8 aylık da bir oğlum 2 sunu de kendim büyüttüm gücümün yettiği kadar ne lohusalıkta ne başka dönemlerimde kimse olmadı benim yanımda kızım akıllı bir bebekti oğlum ise mızmız sürekli ağlama sürekli kucak isteği emiyor arada mama alıyor geceleri gun içinde kahvaltı,öğlen ve akşam olarak azar azar yediriyorum cunku gaz problemimiz vardı ve nedense görümcem olsun kay anam olsun her aradığında açtır diyor çok yedirince çok mu yedi dıyorlar ben çok sıkıldım boş muhabbetten erkek çocuğu zor buyur ben bakıyorum sonuçta sizene dedim artık ben bunları nasıl susturacağım ? Birde bebegımdemi sorun acaba dizinde bebekleriniz böyle huzursuz mu sürekli