Canselaltnts Bebeğim 8 aylık olcak hala pısette bebek arabasında uyuyor her yerde ayakta asla uyumuyor var mı benim gibi olan çözümü bulan bu arada bebeğim aşırı inatçı
2kedi1beybi Canselaltnts biz de öyleydik şimdi kucakta uyuyor 🤦🏻♀️😂yapışık ikiz gibiyiz araba daha iyiydi 🙄