Annem-33 Kurutuma makinem bozuldu..fohn alsam hem düz olsa saçlarım diyorum ama çok elektrik harcar mi ?siz neler kullanıyorsunuz bugün sipariş edeceğim de ?
emsare Etap kullanıyorum aşırı memnunum. Evet enerji tüketimi daha fazladır ama ben zaten haftada bir bile açmıyorum
Annem-33 emsare ben sürekli kullanacağım kullanacağım migren var bende hemen kurutmam Lazı banyodan sonra