2cocuk_1anne_ cigdemkrkmz neden abartı olsun sade taşsız felan sa çok iyi olur bence Sanırım oğlunuz var Kapalıysanız mavi şal yada mavili taç çok yakışır 🌸
Kereminannesiii cigdemkrkmz güzel olur bizde lohusa takımı giyilir bir takım beyaz Mevlüt için pijama takımı almıştım üstüne de güzel bir sabahlık almıştım onu kullandım ☺️
cigdemkrkmz 2cocuk_1anne_ evet çiçekli bi taç düşündüm bende 🥰 tabi düz sade elbise trendyoldaki modellere bakıyorum oradaki beyaz ya da mavilerden biri inşallah
cigdemkrkmz 2cocuk_1anne_ teşekkür ederim ☺️ tüm heycanlar bitti sırada 40lık mevlidimiz kaldı bakalım
2cocuk_1anne_ cigdemkrkmz o heyecanlar hiç bitmez inan ilk dönmesi ilk dişi oturması adım atması konuşması 🌸
cigdemkrkmz 2cocuk_1anne_ oda doğru artık hep bi heyecan hep bi koşuşturmacalı geçecek sanırım hayatım 😅
ayse_35poyraz DenizSerap bende 4 aylıkken yapıcam ya geç mi oldu biraz diyorum ama anca birde araya ramazan ayı girdi
DenizSerap ayse_35poyraz bence çok erken yapmak bebekler için iyi değil minicik bebeği kalabalık bir ortama sokmak hele de covid varken. ben 2019 annesiyim doktorum söyşemişti o şekilde yaptım ona rağmen iki gün sonra bebeğim ve ben influenza olmuştuk 😩 Çok dikkat edin.