Gryffindor bizim ağız kenarında hiç olmadı. Bizdeki tek belirti vücudunda çıkan ve ne yaptıysak geçmeyen egzama. Kollar bacaklar ve göğsünde çıkıyordu yanaklarında nadir aradabir çıkıp geçiyordu ama mesela göğsündeki egzaması hala tam geçmedi 1 aydır diyetteyiz. Kaşıntı da var tabii. Alerji doktoru tek bi belirti bile alerji olabiliyor dedi. Nemlendirmek için krem kullanıyorsanız önce temiz bezle silip ya da yaptırabiliyorsanız banyo yaptırıp nemlendirin sıcaktan terlemeden filan olduysa bu şekilde geçiyor. Tabiiki yarın yazarım 😊