Merhaba 39 gün oldu bebeğimi kucagıma alalı dün bebegin küveti su doluyken taşıdım biraz ağırdı ve dünden beri sol karın altımda aşırı bi ağrı var hap attım gece biraz hafifledi ama sabah yine aynı bu durumu yaşayan var mı?
birde emzirme olarak sorumda bebeğimi emziriyorum ama artık göğüs uclarım acımaya ve yanmaya başladı neden oluyordur ve ne yapmam lazım?