Bir kaç ay önce halıları mı yıkamacı ya göndermiştim yağ lekesi ni çikartmamıştı .eşime dedim gönderelim boş ver dedi başka sefer başka yıkamacıya yollarız dedi fakat ben o lekeli yerleri kendim temizleyip yollamak isterim O yüzden ne denediysem lekeler gitmedi sizde bir yardımcı olursanız sevinirim Bayramdan önce yollayacaz temiz olmak isterim