Hanımlar paket mama açılınca uzerindeki son kullanma tarihine kadar kullanılır mı yoksa belirli tarihi var mı bitirmek icin bebeğim için almıştım belki sutum hemen gelmez diye çok şükür geldi ilk 5 gün sadece ara ara verdim çok ağladığında sütüm yavaş yavaş geldi çünkü