Cookie Kızlar oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek 16 dişi var uzun zamandır böyle, ne yapsam bi doktora mi götürsem acaba. İnternetten de baktım bütün dişlerin çıkmış olması gerekir yazıyor
Aysehatun34 Cookie benim oğlum 27 aylık çıkmayan sadece bir dişi var oda ucu çıkmış bilemedim isterseniz bir doktora gösterin
ikikoalaanasi Cookie benim kızım da 33 aylık son iki dişi çıkmadı henüz. Zaten geç çıkmıştı dişleri, çıkar diye bekliyorum neden çıkmasınki
Cookie ikikoalaanasi Demin bi postta bebeklerin kaç dişi var diye sormuşlar bizden küçük olanların bütün dişleri çıkmış , oğlumda geniz eti var gelişimi engelliyormuş acaba ondan mı kaynaklanıyor diye düşündüm
Cookie Hayris 1 yıldan fazladır bu şekilde , internete de bütün dişlerin çıkmış olması gerekir yazınca bizde mi sıkıntı var diye düşündüm
ikikoalaanasi Cookie geniz etiyle alakalı olabilir mi sanmıyorum ama çıkmamış olması normal bir durum içiniz rahat olsun.
leopar Cookie yok yok düşünme bebeğin çene yapıaıyladq alakalı aslında kızım 4 yaşına girecek daha 20 dişi var 😂oda en som geçen tamamladı yani
Cookie Zeynepalya_ve_annesi Evet çıkmayanlar varmış bizde geniz eti var gelişimi engellediği için buda ona mı bağlı diye düşündüm
leopar Dondurmalikahve evet oluyor ama daha önceden çıkarıyorlar benimki daha yeni son dişi bitirdi 😂
Pares leopar yandım o zaman desenize oğlumun her dişi aşırı zorlu çıkıyor 2 yaşındayız 12 dişi var sadece şimdi köpek dişler çıkıyo aylardır gecem gündüzüm yok