Aybarsmtn Bebişim şuan 3Ay 6Günlük ve incimiz var 🤍 Doktora götürdük ve çekmeyelim sonradan gelecek olan dişler için sağlıklı birşey değil dedi. Hayatımıza +1 diş ile devam ediyoruz, aynı durumda olan anneler var mı diye merak ettim 🥰
minderbob Aybarsmtn genelde dişle doğanların damağı sertleşmediği için kökü sağlam olmuyor ve sallanıyor emerken filan boğazına kaçıp yutmasın diye çekiliyor diye biliyorum sizinki sallanmıyorsa doktorunuz kalsın demiş olabilir
Madam Aybarsmtn normalde çekiyorlar o diş sağlam değil kendiliğinden düşer boğazına kaçar diye ama başka bir doktora daha mı sorsanız
Aybarsmtn Nesli06 Doğduğunda hafif kabarıklık gözüküyordu 2 hafta sonra patladı bembeyaz diş 😬 İlk başta ihtimal vermedim ama annem falan diş olduğunu söyledi doktora gittik işte oda diş olduğunu doğruladı 🤷🏻♀️
Nesli06 Aybarsmtn olabiliyor normal tabi bazı bebekler doğduğunda dişli bile olabiliyor bazısıda 3 4 aylıkken bazısıda çok geç çıkarıyor. 🥰 inci gibi dişleri olsun inşallah 🙏🏻
Aybarsmtn Madam Bende başta çok sorguladım ama çekmeyelim diğerlerinin sağlıklı çıkmasına engel oluruz dedi doktorlar. Bende akışına bıraktım 🤷🏻♀️
Aybarsmtn Aselin_nannesi20 Amin, Allah razı olsun 🙏🏻 Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık, uzun ömür versin inşallah 🥰