GltnSnySls Merhaba kizlar bebegim 6 aylik oldu ve ben ayaktan vazgecirmek istiyorum ayaktan brakinca hemen uyaniyor cok yoruldum artik nasil vazgecirebilrm dakika falan varmis salamanin diyolar yardimci olurmusunz tesekurler