Gokbey_61 malesef ekrana maruz kalarak büyüyen bir kızım vardı. burada izletmiyorum diyenleri görünce inanamıyorum nasıl baş ediyorlar çok zor diye. otizm belirtileri çıkınca (aslında uyaran eksikliğiymiş) ekranı sıfıra indirdim. şuan gayet mutlu mesut ilerliyoruz, 2 yaş sendromunda olmasına rağmen bir şekilde baş ediyorum yani