Glsmn7 benimd eiki aylık ve aynı sorunları yaşıyoruz doktorumuz bize buhar makinesi alın evde uygulayın bebeğe dedi bende buhar makinesini burnuma veriyorum bitinceye sırtına vuruyorum balgam yumuşuyor az da olsa birde serum fizyolojik alıyorum şırıngayla çekip bir buran deliğine 2 cc diğer burun deliğine 2 Cc sıkıyorum ters çevirip sırtına vuruyorum sonrada burun aspiratörüyle burnundaki yumuşayan balgamı çekiyorum çocuk rahatlıyor biraz bu şekilde yapıyorum başlasa çözüm yolu yok malesef sizde bu şekilde yapın YouTube nasıl yapılıyor var o videoları izle canım