Merhaba bebeğim 6 aylık 5.700 gram. Prematüre bebek. Son bir aydır süt içmiyor sadece gece iki kere emdiği ile duruyor delircem iki üş gündür açlıktan çığlık çığlığa ağlıyor uykuya dalamıyor gece 3 te zor yatırıyoruz hemen kalkıyor deli gibi aç ama biberonu gördüğü anda çığlığı basıp elime vuruyor itiyor neden böyle ya. Bir aydır infatrini içiyoruz başlarda içti şimdi tksindi mi anlmadım az önce hipp verdim suratını ekşitti onu da içmedi napıcaz ya? Nolur bir şey diyin. İnanın akiamdan taktığım bez sabaha bomboş inanın bütün gün sadece iki kere bez takıuorum bebeğime bez dolmuyor neden böyle oldu ya doktprlara gidiyoruz olabilir diyorlar çocuğum halden düştü farkındayım nolur doktor önerin bize istanbul anadolu yakası