Tugcecakir Tuba yatarak emzirdiğinizde yerine nasıl koyuyorsunuz uyanmıyormu? Ben koymak isteriğimde uyanıyor yanımda yatmasınk istemiyorum bu sefer ben uyuyamıyorum ona birşey olcak diye. Bide yatarak emzirinxe sürekli göğsüm açık kalıyor
Tuba Tugcecakir Emzirdikten sonra emzik verince ağzına devam emiyordu ve kaldırıp yerine yatırıyordum😊
Tugcecakir Tuba ne güzel emzik emen bebek en sevdiğim😀 benim bebeğim emziği emmiyor ağzına verince hemen anlıyor itiyor bu seferde uyanıyor😢
Aryasare Gyed Dısarda her türlü emiyolar dert etme kendini güvende hissetmek istiyo dısarda o yüzden yatmışsın ayakta farketmiyo 😂
MervErva13 Bende yatarak emziriyorum 1 aylık di 9 aylık oldu hala yatarak emiyor başka şekilde kabul etmiyor
Deletedmom310 Gyed canm yatarak nasıl emziriyordum kusura bakma.ilk bebeğim emzirme simitiyle emziriyorum.bir tek ben yatarak nasıl.oluyor
Tuba Tugcecakir derin uykuya geçmesini bekleyip öyle yerine yatırmayı denesen? yine mi kalkıyor öyle yapınca?😏
Tugcecakir Tuba evet kalkıyor ben çözemedim bu işi valla önceden uyku sorunumuz yoktu ama şu on gündür uyumuyor çok zor uyuyor gecleri sürekli kalkıyor
Eylul06 Bizde yasadık 2. 5 aylıkken almak istemiyordubende yatarak emzirdim o süreç bitti bazen cok yorgunken öyşe emziriyorum ben uyuyorum o emiyor