Pirayeada 4 ay da kalp için gideceğiz yalnız şunu merak ediyorum bebeğim çok gazlı yüz üstü yatırınca rahat ediyor. Zararlı mıdır kalbine şuan 2 ay 6 günlük
Deletedmom_109 Pirayeada oğlum da var. Doktorumuz buna dikkat edin diye bir şey söylemedi. Oğlumu hep karın üstü zaman geçirsin diye tutardım. Ama yine de bir doktora sorun.