amansallagitsin rotarix ve menenjit aşılarını ilk 3 aylıkken yaptırdık ikinci dozlarını da yarına yaptırıcaz 3. Dozunu da 13 aylıkken yapılacakmış 2. Dozu için yarına yaptırıcaz da sıkıntı olur mu acaba diye düşündüm. 5 aylık olunca ilk 1 hafta içinde yapılması gerekiyor diye duymuştumda