Bebeğim 3 aylık sütüm yetmiyor emip sürekli ağlıyor 3 4 günde bir kaka yapıyor sadece anne sütü alıyor 2300 doğdu bir ay sonra 3600 oldu 2 ay sadece 3900 olmuştu hemşire neredeyse hiç almamış dedi saatte 1 emzriyorum geceleri 2 saate bir emzriyorum sütüm yetmiyor mu anlamıyorum daha kontrole götürmedim 03 giyiyoruz daha elbiseleri bile küçülmedi ona moralim çok bozuk mama versem beni emmez süt arttıracak tavsiye istiyorum bebeğim güzel emiyor 2 yaşına kadar vermeyi düşünüyorum en azından 2 ay idare etsem ek gıdaya geçiş yapacm zaten .