Merhaba kizlar, bebeğim 5 aylik ikinci ayindan itibaren hep ayni saatlerde uyutmaya çalıştım uyku düzeni olsun diye gündüz hep sadece iki uyku yapıyoruz uyku süreleri uzun olduğu için şöyle ki sabah saat 8 gibi kalkar 11.30 12 gibi ilk uykusuna uyuturum 3 saat uyur ikinci uykusuna da 5 gibi uyuturum ondada 2 saat felan yatar sonrada 9.30 10 gibi gece uykusuna uyutuyorum tabi aralarda uykusu geldikçe kendi uyuyor 15 20 dakika ama diğer türlü gündüz ulusunu aldimi üç uyku veya 4 uyku yapamıyorum sizce bu düzen üzerinde gitmelimiyim yoksa uyanik kalma süresi çok mu fazla ramazandan son uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum