Benim kızımda da sık sık oluyor beş aylık eli değse yüzünü silsem yikasam hep böyle oluyor doktor bı danla vermişti ama kullanmadım geçiyor kendiliğinden serum sıkıp göz pinarlarinin oraya masaj yap demişti doktor serum burnuna sıkılacak öyle yapınca akşama geçiyordu