HasretHanim Kızlar lansinoh biberon kullanıyorum ama bana göre bence gaz yapıyor. Yaşayan var mı ? Ya da bi fikri olan ?? Biberon önerinizi alırım yenidoğan için.
_BirKalpteikiPrens_ HasretHanim ben de biberon kullanıyorum bana doktorum çalkalama çalkalandı zaman daha çok gaz yapar dedi kaşıkla karistir iyice öyle içir köpürmuyor o zaman çok gaz da olmuyor
HasretHanim gokceyasss yok çalkalamıyorum farkettim onu da bazen içerken köpük köpük oluyor o köpükler gaz yapıyor olabilir diye düşündüm. Bir de ben dinlendirerek içiriyorum çünkü yenidoğan henüz boğazında kalıyor yutamıyor. Biberonu ağzından çekerken de mi hava çekiyor acaba