Alparslan27 Merhaba kızlar bugün işe başladım bebeğim 4 aylık öyle zor ki ayrılmak.. 😔 Normal de buzluğa süt atmıştım ama bebeğim çok içmek istememiş bugün sizce neden?
Elmas16 Alparslan27 biberona alıştırmış mıydınız? Ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum ama emzirme izinleri oluyor bildiğim kadarıyla
Bal_bebegim Alparslan27 anne göğsüne alıstıgı için biberon reddi yasayabilir üzülmeyin ucu anne göğsüne yakın biberonlar var onlardan bakın isterseniz. 😊
Zehra-123 Alparslan27 mesleğiniz ne bilmiyorum ama süt izninizi kullanın. Öğle araları falan gidip gelme yapabilirsiniz.
Aselinannesi48 Ben iki aylıktan beri calısıyorum biberon ve emmeyle devam ediyoruz. Sagıp bırakıyorum. Lansinoh meme ucu en anne memesine benzeyen. Meme reddi yasamadım o yüzden tavsiye ederim