Maviimm evet yani o kadar zorlayan bir dönem oldu ki bu bizi daha dün eşime dedim yani anneliğimden bişey anlayamadım resmen devamlı çocuk sakinleştirmeye çalışmaktan.yabi bşr şey yemek istiyor içgüdüsel olarak onu ısırıp koparamadığı için falan ağlanıyor huysuzlanıyor o kadar yordu ki bu dönem.insanlar da yabi söyleyince yanlış anlıyorlar yok zamanı vardır bilmemnedir biliyorum tabi ki öyle ama insan merak ediyor ne olursa olsun🙇♀️