Seramsera Mrb arkadaşlar bebeğimin normalde cuma günü boy kilo takibi vardı biraz hastaydı diye götüremedim bugün götürsem bakıyorlarmı pazartesi günleri acaba normalde pazartesi,çarşamba,cuma aşı günleri ebeyi aradım telefonu kapalıydı
Anneyimmmbeen Seramsera aşınız yoksa bakarlar oradalarsa. Aşı da yaparlar da siz günü var dediğiniz için öyle söyledim .Onlar da gelmenizi ister biran önce zaten gitmediğinizi biliyor takibinizi yapan ebe
RainOverMe Bızımkıler kovıdı bahane edıp gıtmemızı ıstemıyorlardı, sadece aşılara cagırıyorlar, gıtsenız bakarlar, bız boy baş kılo takıbını kendımız yapıyorduk evde