Kızlar bebeğim 1 aylık reflüsü var doktor gastrotuss baby şurubu yazdı tazyikli kusmalarına iyi geldi durdurdu ama genzindeki hırıltı geçmedi onun yüzünden yavrum memede işkence çekiyo zorlanıyo emerken sürekli bırakıyo bidaha alıyo ağlıyo bu sebepten de tam doyamıyor uzun sürüyo beslenmesi bu durumu yaşayan ve zamanla bu şurubu kullanıp hırıltı problemi düzelen var mı bu böyle mi gidicek aylarca yoksa şurubu kullandıkça hırıltı şikayetide geçer mi? Çok üzülüyorum ona emzirirken mutlu olamıyorum hiç bu sebepten