Çok kötü arkadaşlar sızım sızım sızlıyor zeytinyağı sürüyorum garmastan pomad kullanıyorum yok geçmedi sızısını hafifletecek bir şey en azından yok mu lütfen yardım edin yarılmış kenardan emzirirken kendimden geçiyorum resmen olduğu yerde de sızlıyor sürekli uyuyamıyorum acısından 🥺😭