Kuzusuannesi Kizlar bebeğimizin bazı gidalara verdiği tepkiler , önceleri çok yoğunken şimdiler de hafiflediyse bu alerjinin derecesi düşmüş demek midir acaba , bagisikliklik sisteminin geliştiğini mi gösterir ? Bilenler yazabilirse mutlu olurum …