Aslnftsssss merhaba , oğlum şuan 2 ay 20 günlük , çok küçük doğdu anne sütü mama devam ettik ilk bi 10 gün falan sonra sütüm gelmedi hiç mamaya döndük kakasını 2 3 4 günde bir yapmaya başladı 🤦🏼♀️ Mamadan olduğunu düşünüyorum ben , sütünüz yeterliyse sütle devam edin derim ben tek başımaydım çok stres yaptım kesildi sütüm 🥺