oglumuz01 Birşey sorablr mym 1 buçuk aylık bebeğim emzirdikten bir süre sonra kendiliğinden uyuyor pış pışlamıyorum ilerde de böyle devam eder mi
Dorukcugummm oglumuz01 1.5 yaşında yanında bekliyorum,bir süre sonra döne döne kendisi uyuyor☺ eger huysuzsa saçlarını oksuyorum,ninni söylüyorum öyle daha çabuk dalıyor uykuya.Insallah böyle devam eder sizin bebiş de🙏🥰
goktugmehmettt oglumuz01 🧿🧿Öncelikle nazar değmesin canım uyku düzeni üç veya 4 aydan sonra tam otutuyo başta nasıl giderse öyle alışır canım pışpış demekten bişey olmaz yeterki sen sallamaya alıştırma