yookkdahaneler haha saf su şu piyasada en ucuzu 😅 ziaja nın yeşil renkte bi yüz temizleme jeli var ve aynı renkte toniği. Ben doğumdan önce karma bi cilde sahiptim çok iyi geliyordu parlama yapmıyordu. Ama doğumdan sonra kuru karmaya döndüğüm İçin iyi gelmedi. Ayrıca gözenek için the purest ve doa kozmetik asitleri var. Onları BİLen birine sormadan kullanmamak gerekiyor. Çok memnunlar. Ayrıca peeling olarak da enzim peeling var ziajanın pürüzsüz yapıyormuş. Bu marka genel güzel. Nemlendiricisi de aynı şekilde. Ama aşırı arttı fiyatlar. Celenes bi tık daha uygun. Zira Vichy la roshe falan yaklaşılmıyor.