Anneyimbennnn Kızlar bir şey danışmak istiyorum. Geceden beri çok halsizim birde ishalim her yanım ağrıyor acaba böyleyken çocuğu emzirmek doğru mu bu arada bebeğim 2 aylık
Nilay15 Anneyimbennnn kaç gündür bende öyleydim artı öksürük vardı bende ben mama meme şekilde besleniyor emzirdim ben genede zaten sütüm az iyice gider diye
Deletedmom_32 Anneyimbennnn geçen bende ateşlendim üşüttüm ama yinede emzirdim bi tane parol aldım ertesi sabah ayaktaydım sorun olmaz ki süte geçmez senin hastalığın
eceunverkanra Anneyimbennnn Aksine boyle durumlarda bebegi emzirmeyi tavsiye ediyor uzmanlar sutunuzden bebeginize antikor gectigi icin☺️ Cok gecmis olsun