145352 Arkadaşlar 1 ay 10 günlük oğlum var iki gün önce çok gazı olduğu için hastaneye gittik lavman yaptılar sonra doktor biogaia damla verdi dün akşam kullandık ama dünden beri 5 kere kaka yaptı lavman ve damlanın etkisi mi yoksa ishal mi oldu acaba