Deletedmom_32 soğuk algınlığı belirtileri. Tabi 2 yaşından önce soğuk algınlığı ilacı kullanılması yasak. Bir doktora götürün. Öksürük kötü bir şey değildir kesmek için hemen kür uygulamayın hastalığını baskılayıp daha da ilerlemesine sebep olursunuz. Muhtemelen ateş eşlik eder diye calpol yazıp serum fizyolojikle temizlemeni ister. Ne kadar rahat nefes alırsa hastalığı o kadar rahat atlatır. Bir de anne sütü alıyor mu? Benim oğlum 6 aydan sonra bu şeklide nezleye yakalanmıştı anne sütünün koruyuculuğu bittiği için. 2-3 saate bi serum fizyolojik ile temizlemiştik çok 1-1.5 hafta kadar bu durumu çektik maalesef 😔