Meleginannesi02 Arkadaslar günaydın 18 aylık bebeme geçtiğimiz çarşamba aşılarını vurdurdum bir bacağı şişti kızardı aradım hemsireyi normal dediler pazartesi oldu hala biraz şiş normalmidir doktora götüreyim mi bi baktırsam mı ne zaman geçer ağrı sızı şikayeti yok
minikkoalammmm Meleginannesi02 ne aşısı yaptırdınız ? Sağlık ocağından hemşire söylemişti bazı aşılardan sonra şişlik falan olur bir kaç gün diye
Kirmiziboncugunannesi Meleginannesi02 bizim menenjit aşılarından sonra şişlik ve kızarma olabilir demişti doktorumuz kolonyalı pamukla silebilirsiniz demişti içerde bilye varmış gibiydi sanki bir kaç güne indi şişlik
Aysecela Meleginannesi02 kolonyalı pamukla dairesel hareketlerle masaj yapın oluyor bazen bizde yarın gidicez 18 ay aşımıza
Eminerd Meleginannesi02 oğlumun bacağıda şişmişti 3-4 güne indi ama hemşire ellemeyi kıyafetin üstünden buz masajı yapın demişti
minderbob Meleginannesi02 biz de geçen cuma yaptırdık bi ağızdan damla iki de koldan vurdular. Hemşire tedbiren bugün yıkama dedi. Çok şükür ne ateş ne şişlik olmadı. Büyük ihtimalle sizin vururken bebek hareket etmiştir hemşire ilacı sıkarken arada duraklamıştır ondan oluyor korkmayın geçer 1 hafta içinde. Kolonyayla filan dağıtmaya kalkmayın. İçinde alkol var deriden emilmesin. Kendiliğinden geçiyor hiçbişey yapmanıza gerek yok. Vuran kişinden kaynaklı bizim menenjitin biri öyle olmuştu vuran kişi farklıydı. Diğer tüm aşılarını tecrübeli eli yatkın kişiler vurdu sıkıntı olmadı. Bi de bebeği sıkı tutmak gerekiyor kendilerini kasınca da şişme oluyor geçmiş olsun
Seyma-2436 Meleginannesi02 Evet normal kıyafetinin üstünden buz koyabilirsiniz baştan bilgisini vermedi mi ?
eceunverkanra Meleginannesi02 Kolonyali pamukla gunde birkac defa 2dk kadar sisligi ovalarsaniz geciriyor. Bize doktorumuz tavsiye etmisti etkisini gormustuk, cok gecmis olsun🌸