ogrtmnanneee Eşimin arkadaşları yemeğe gelecek ortalama 9 kişi olacağız. Sizce nasıl bir menü hazırlamalıyım ? Çocuğum var çok çeşit yapamam çorba ana yemek ara suçla pilav salata tatlı düşünüyorum ? Pratik kolay bi menü önerir misiniz bana ? Bide ilk defa bu kdr kalabalık kişi ağırlayacağım baya düşünüyorum
Ozlem2904 ogrtmnanneee mercimek çorbası tavuklu mantar sote pilav ek olarak isterseniz kabak şayan ( yoğurtlu kabak) tatliyida onlar getirsin
Dlkbrs ogrtmnanneee kesinlikle köri soslu tavuk oneririm. Yemeğe oturmadan 10 dk önce tavaya atarsın en son krema köri koyarsın oldu bitti. Önceden marine edersin tabi. Yanına PENNE makarna yada pilav. Çorba da tarhana en pratik. Ortaya sigara böreği istersen hazır al. Salata bitti. Ek bı yemek olsun dersen. Fırından etli sebzeli yemek olabilir. Yada sulu bişi dersen yemeğin altına kuru fasulye ama kori soslu tavuk yetio. Denedim ben
-Cedric ogrtmnanneee sana en pratik yemek önerisi sunayım. Youtubedan bakarsın sonra. mercimek çorbası ara sıcak olarak olarak hazır yufkadan börek yaparsın ortaya koyarsın . Onlar gelmeye yakın fırında ısıtırsın. ana yemek olarak arap tava yapabilirsin hem pratik hem bereketli. yanına pilav veya makarna yaparsın Salata birde bisküvili pasta yaparsın
alyn ogrtmnanneee benimde misafirim gelecek 6 kişi olucaz toplam ben dereotlu patates çorbası, beyti kebabı köz biber köz domates yanına bulgur pilavı ortaya salata tatlı olarak şekerpare yapıcam. Beyti kebabını internette gördüm çok güzel ve bereketli yarın kendimize deneyeceğim rezil olmak istemiyorum 😂 yarım kilodan altı kişilik porsyon çıkıyor dolu dolu öneririm
zeynepp-44 Bende aynı şeyi yaşadım. Zordu açıkçası. Ben annemi çağırdım. Analı kızlı yaptık yanında da fırında sebzeli tavuk pilav salata turşu filan
ogrtmnanneee Dlkbrs ya tavuk sote düşündüm aslında ama tavuk yakmak ayıp olmaz mı hep et çıkıyor genelde misafire 😊 bu gelenler bekar. Tüm tim arkadaşları bekarları çağırmış kesin herkes et yapmıştır. Eşim de ayıp olur tavuk diyor sizce ayıp olur mu ben sanmıyorum bi misafirin aaa et değil tabuk yapmış ne ayıp diyeceğini
Ozlem2904 Dlkbrs cay içsinler b tek 😆😆 3.5aylik bebeğim durmuyo hiç bilen biliyor zaten ben diyorum valla yemek hazr ama tatli szden olsa olur mu diye. Geçen kaynimlar geldi resmen Kafkas dansı m yapmadım b sürü şey 2 kap yemek yapcam diye durmuyo çocuk
zeynepp-44 Yardıma gelecek kimsen yoksa fırın yemeği hem bereketi oluyor hem de pratik. Etli yapabilirsin. Mevsim salata mercimek çorbası pilav bir gün öncesinden muhakkak bir şerbetli tatlı yap
Peripellaa Sebze çorbası Dalyan köfte pilav salata yoğurtlu meze çeşitleri şerbetli tatlı şekerpare hazirlarida var
Dlkbrs ogrtmnanneee şöyle bisiy var ama insanlar bıkmış tır artık etten. Ayrıca herkes her zaman köri soslu tavuk yemio. Özel.bisi bence. He içine sinmesse ortaya bı de et kavurursun düz