1ezgiii benim kizimda ögrendiginde uykusunda cok dönüyordu. Ben uyku tulumu hic kullanmadim, uykumda hafiftir belkide o yüzden rahatim. Dönse hemen sesine uyanirim yorganini düzeltirim. Yada sadece hafif belini gecicek sekilde ötüyorum dönse bile dolanmiyor. Oda sicaligi da bilerek biraz yükseltiyordum üstü acilirsa üsümesin diye. Ha uykunuz hafif degilse. Bende uyku tulumu öneririm hem siz rahat edersiniz hem bebeginiz 😊