khrmankumsl Çünkü bebeğiniz biberonun hızlı ve bol akışına alışmış, memenizden biberondaki gibi hızlı ve bol süt gelmediği için de emmek istemiyor. Ayrıca emzik de meme reddi yapar mümkün olduğunca kullanmayın. Meme reddini aşmak için öncelikle mamayı kaşık biberonla verin hatta EDS yapın hem memeniz de çalışır. Mamayı azaltmaya çalışın yoksa sütünüz daha geç artar. Çünkü anne sütü 1 saatte sindiriliyorsa mama 3-4 saatte sindiriliyor ve bebeğiniz geç açılıyor ve sizi emme aralığı uzuyor. Memeniz ne kadar çok çalışırsa o kadar çabuk sütünüz artar. Aynı şeyleri yaşamış biri olarak söylüyorum bebeğiniz küçükken mamayı bırakmaya çalışın yoksa zamanla mamanın miktarı artıyor ama sütünüz artmıyor. Bebeğinizin memenize alışmasının da tek yolu EDS.