Kızım 7 ay 13 günlük . Akşam 20:00 / 21-00 gibi gece uykusuna geçiyor . Saat 1 den sonra 2.5 - 3 saatte bir uyanıyor . Emmek istiyor .emerken tekrar uyuyor benim için sorun yok ama çok emdiği için geceleri ağzına geri geliyor . Korkuyorum . Emzirmemeyi deniyorum çok sık emiyor diye ama faydasız . Sizce normal mi ? Bu kadar rüya beslenmesi ?