Böyle sorunu olan var mı ? Lütfen yaşayan yanıtlasın. Çok utanıyorum. Hastaneye gitsem dert gitmesem dert. Muayene anını düşünmek bile istemiyorum. İnternetten araştırdım hastalık çok kötü olarak anılıyor. Çok korku içindeyim. Ne yapacağım bilmiyorum. Bebeğim de var. Ölmek istemiyorum.