Eşime hediye olarak çiçek sepetinden kemer ve cüzdan seti alicam sever böyle şeyleri birde çikolata alsam küçük bir çikolata kutusu gördüm hoşuma gitti sizce aliyimmu yoksa başka birşey mi alayim bn çok kararsız biriyim kazak ihtiyacı var aslinda ama herşey o kadar pahalı ki yazda geliyor fikir verin lütfen 💖 hayırlı sahurlar