Bebeminnie Ilk-rana bu ebebeğin değil hippin sorunu, bende arımama aldm içinden böcek çıktı aldığm yerl ne alakası var
Baharaytekin Fatmanaz happy.comdan aldım gecelerde 9 kutu bebelac gold 1 . Ebebeklerde 89.90 bana bu sekılde 6lı ve 3lü paket alınca tane 79 tl ye gelmiş oldu. Happy center marketin sitesi bu happy.com apple store de uygulaması falanda var. Sorunsuzca geldı tavsiye ederim kullanıyorum şuan
c3rence Happy.com.tr dan alıyorum genellikle. Marketlerde 1200 gr ı 189,90 ikem happyde 139,90 a düşüyor. 7 aylık ikizlerim var 1200 lük mama 4 gün gidiyor ek gıda ile birlikte. Bende haliyle İndirime girdiğinde stok yapıyorum haliyle :)
Fatmanaz Milakizim sütüm çok güzeldi akardı 4 aya kadar ama kızım emmedi sağıyordum zorla emziriyordum sonuç tamamen bıraktı bende sağmak istemedim azaldı benim yüzümden şimdi 5 günde 400 gr bitiyor ve ayrıca bazen sütümü de vermeme rağmen 90 tl az değil tabi o sağlıklı ya ama güvenemiyorum veriyorum ama kızıma herkes birşeylwr söyleyip duruyor
Fatmanaz Milakizim sütüm çok güzeldi akardı 4 aya kadar ama kızım emmedi sağıyordum zorla emziriyordum sonuç tamamen bıraktı bende sağmak istemedim azaldı benim yüzümden şimdi 5 günde 400 gr bitiyor ve ayrıca bazen sütümü de vermeme rağmen 90 tl az değil tabi o sağlıklı ya ama güvenemiyorum veriyorum ama kızıma herkes birşeylwr söyleyip duruyor
iraz90 Ilk-rana Allah korusun cok kotu burada bile boyle cikarsa eczaneden baska biryere guvenilmeyecek herhalde
Milakizim Fatmanaz sen boşver herkesi allah askına bebeklik sürecin de herkes birler söyler ben ilk iki ay kafayı yedim sonra ne internetten nede başkasından akıl aldım bugüne kadar mama alan bebekler sağlıksız mı hayır ben de emziriyorum ama 30 40 anca çıkıyor ve mama da yiyor sağlıklı mu çok şükür gerisi önemli değil canım senin bebeğin sana hikaye gibi herseyi anlatıyor o sana sen bebeğini dinle
Fatmanaz Milakizim ol teşekkür ederim 4,5 ay ölüm gibiydi hiç Birşey anlamadım kızımdan doğumumdan yavrumu bile sevemedim bu emzirmek yüzüne emzirmeye çalışmayı bıraktığımdan beri mutluyum hemde çok İnan bana öyle kötü günler yaşadım ki ancak o kadar anlatamıyorum bile ama sabaha kadar yavrum kucağımda ağladığımı biliyorum 😔
Milakizim Fatmanaz tüylerim diken diken oldu tahmin edebiliyorum ne kadar zorlandığını psikolojik olarak ne kadar yıprandığını 😔 inşallah bundan sonra ki günlerinin tadını çıkararak geçirirsin canım bebeğinin her anını birlikte yaşa bak 4 5 aydan sonra ayrı bi başkalaşıyor Hersey bende çalıştığım için göremiyorum çoğu şeyini hergün berbat geçiyor iş bitene kadar sen çalışmıyorsan her anını değerlendir derim ve ölümsüzleştir 🥰
Fatmanaz Milakizim çalışıyorum ama ücretsiz izine ayrıldım ama bir yolunu bulup atanmalıyım ders çalışmalıyım yolda kızımdan ayrı kalmak istemiyorum 2.500 için çok zor geliyor işe gidemedim ve kimsede gideceğime inanmıyor zaten bende arafta gibiyim
MuhammedAmine Fatmanaz peki eczacı kaynınıza eczanede ürünlerin neden bu kadar pahalı olduğunuda sorarmısınız mamalar 2 katı fiyatına satılıyor çok merak ediyorum da ?
Fatmanaz MuhammedAmine canım sordum yani konuşurken sorduk dediki biz 3-5 tane alıyoruz bize bu fiyata veriyorlar ama büyük market ve mağazalar bir alışta 3 bin 5 bin tane alıyor mesela onlara toptan fiyatı gibi Birşey oluyor diyo ama yinede güven olmaz dedi biz eczaneden getiriyoruz ücret ödemiyoruz ne yapalım çok pahalı
MuhammedAmine Fatmanaz ben bir süre eczaneden aldım mamayı fiyatlarına yetişemedim 110 lira idi sma eczanede 83 liraya aldım internet sitesinden skt fln 2020 geliyor hep eğerki skt ile oynanabiliyorsa bunu eczane içinde yapabilirler diye düşünüyorum
Atalayse Fatmanaz oğlum 8 aylık bulunduğumuz yerde içirdiğim mama yok hep internetten sipariş verdim hiç bir sorun yaşamadım...