Linçleyecekler gelmesin . Ya bebekleri daha 1-2 aylık anneler var uyku damlası soruyorlar burada . Daha minicikler şimdiden pes etmişler anlaşılan . Benimde bebeğim 2 aylık bazen uyumuyor çok yoruyor. Ama ben o damlayı bebeğime versem vicdan azabı çekerim . 2. Ay aşısında bebeğim bütün gün uyumuştu baygın baygın bakıyordu o zaman bile çok üzülmüştüm . Bazen anlamıyorum buradakileri … Anne olmak kolay değil oldu canım daya bebeğe uyku damlasını uyusun dursun bu mu yani